onsdag 18. februar 2009

Den grøne linje

Her kjem dagens fargeklatt frå meg:

Dokke ser sikkert at det er grønt som er fargen i dag. her i heimen vår, er her ikkje så mykje grønt fann eg ut. Eg greide likevel å finne fram litt.


Her er ei lita leike som er Benedicte si. Det er lego for babyar og arvegods etter Joakim.
Denne dukka har vore Silje si, og bærer navnet LissjeEirik (oppkalt etter lisjebroren). no er det Benedicte som leikar med den. Eg har strikka nokre nye kle til den, slik at garderoba skulle verte komplett. Dress i fine grøne striper.
som nemnt i eit tidlegare innlegg, så er eg ikkje så flink med grøne planter. (eg har ikkje grøne fingrar), så då har eg like godt investert i nokren kunstige. Likar godt desse "ballane".

ja, det var dagens grøne fargeklatt frå meg. Ny farge kjem i morgon.

Ha ein strålande kveld!

4 kommentarer:

~♥~ Monica S sa...

Flink å strikke då Cecilie!!
Å strikke dress er ikkje det enklaste!

Monica

Anna Lisa sa...

Fint du har strikka :)
Klem

Tove sa...

Tenkte eg skulle kommentere det nydlege biletet du viste i forrige innlegg!!! Slike likar eg! Kven er det som har mala det?

Anonym sa...

Grønt er skjønt og nå savner jeg våren veldig veldig veldig :) Ha en fin kveld, Mette :)

Å VÆRE STERK

Å være sterk er ikke å aldri falle, å alltid vite, å alltid kunne.
Å være sterk er ikke å å orke og le, å hoppe høyest eller ville mest.
Å være sterk er ikke å løfte tyngst, eller å alltid lykkes.
Å være sterk, er å se livet som det er, å akseptere dets kraft, og ta del i det.
Å være sterk er å falle til bunnen og slå seg hardt
- og komme tilbake.