mandag 27. februar 2012

Spørsmålsrunde

Har sett på diverse fjortisbloggar, at dei har spørsmålsrunder. Der kan lesarane kome med spørsmål så svarar bloggaren etter beste evne og legg ved eventuelle bilder av det som blir ønska.



Tenkte at eg skulle prøve ei slik spørsmålsrunde på bloggen min. Så dersom det er noko du lurer på ang bloggen min og kvardagslivet mitt, så er det berre å legge igjen ein kommentar i kommentarfeltet under her. Eg svarar så godt det let seg gjere på det som blir spurt om, så no er det berre å fyre løs og spørre om det du måtte lure på.

Eg tek også gladeleg imot goe tips til kva eg kan blogge om.

Me bloggast

2 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Hei!!
Trur ikkje eg kjem på noko vetigt å spøre om. Kjenner deg jo sånn sett ganske godt.
Lurer kansje litt på kva håndarbeid du held på med for tida?
:)
Håpa du har en fin dag
Klem Anna lisa

Tonje sa...

D kan ej også lure på, og om dokke he fått vannkoppane snart og om du he pakka og kor lenge du skal vere vekk? He du tenkt å legge ut reisebrev meda du e på ferie eller venta du til du kjeme heimatt og ka e d som plutselig e vekt blogglysta di so til de grade at du snart e iferd me å gå mej en høg gong? Syr du nåke no, kor smakte bollane og he du vaska? Sånn, då he ej spurt og tenke umiddelbart at vi burde sjåast, men d fe vel bli til ette du he komt heimatt :)

KLEM ♥

Å VÆRE STERK

Å være sterk er ikke å aldri falle, å alltid vite, å alltid kunne.
Å være sterk er ikke å å orke og le, å hoppe høyest eller ville mest.
Å være sterk er ikke å løfte tyngst, eller å alltid lykkes.
Å være sterk, er å se livet som det er, å akseptere dets kraft, og ta del i det.
Å være sterk er å falle til bunnen og slå seg hardt
- og komme tilbake.