mandag 22. september 2008

Bryllaupsdagen vår


I dag har Arild og eg bryllaupsdag. Vi har faktisk ikkje vore gifte meir enn i to år, men det kjennest som ei heil evigheit - kanskje det er fordi vi har vore saman i over 12 år no.
Eg har lagt ved eit bilete av brudebuketten min slik den ser ut i dag. Den er visna og sikkert litt støvete, men det er heldigvis ikkje kjærleiken vår til kvarandre.
Eg er ei enkel jente utan krimskrams og juggel - men eg er komplisert nok til å gje deg magesår. Eg set ærlegdom, fordomsfrie og lojale menneske høgt. Eg elskar varme frå andre menneske - men ikkje kvar som helst og med kven som helst.
Arild - ej elska dej!

3 kommentarer:

Tove sa...

Gratulerer med overstått bryllaupsdag! Alltid kjekt når ein har grunn til å feire litt...
Og du, likte så godt det du skreiv om ærlege, lojale og fordomsfrie menneske - det er verdiar eg òg set høgt.

No legg eg det til på bloggrollen min, slik at eg fort ser når du postar nye innlegg! Håper det er greit! Då er det kanskje nokre av mine "kikarar" som ser innom deg òg!

AnneGrethe7 sa...

Grattis med dagen Cecilie.....slår dokke med eitt år ej og Petter då ...hihi:) He ikkje truffe dej på trilletur, rekna med det kjem av at du he begynt å jobbe litt. Men eg og fruen opp om deg har no slite gangane på Amfi i dag med....:)
Ha en super kveld, no ventar Greys anotomy:)

Nitsirk sa...

Gratulere med overstått dag:) Skal sei tida går fort.

Å VÆRE STERK

Å være sterk er ikke å aldri falle, å alltid vite, å alltid kunne.
Å være sterk er ikke å å orke og le, å hoppe høyest eller ville mest.
Å være sterk er ikke å løfte tyngst, eller å alltid lykkes.
Å være sterk, er å se livet som det er, å akseptere dets kraft, og ta del i det.
Å være sterk er å falle til bunnen og slå seg hardt
- og komme tilbake.