søndag 21. september 2008

Stemningsbilde frå gangen



Tenkte eg skulle vise litt av gangen vår. Eg kan vel ikkje lyge på meg ein flott og fin gang... sjølv om eg veldig gjerne skulle det. For ca fire år sidan, kjøpte vi eit gamalt hus, vi hadde knappe seks veker på oss til å pusse det opp innvendig før vi måtte flytte inn. For å unngå diskusjon med min bedre halvdel, blei det lagt panel på alle gangane og soveroma. Dette med lovnad om at eg skulle få male det lyst. Eg veit ikkje kor mange gongar diskusjonen har vore oppe her i huset, men for å gjere ei lang historie kort - gangen er framleis umala... panelen er byrja å gulne så vakkert... og det viser tydeleg kvar vi har hengt opp bilder. Eg trur eg spyr!!!
No byrjar eg å bli ganske utolmodig, så ein skal ikkje sjå bort ifrå at eg tek saka i eigne hender ein vakker dag. Må vel bruke litt kvinnelist og kanskje love litt meir enn eg strengt tatt klarer halde, men kva gjer ein ikkje for å få viljen sin?



1 kommentar:

♥bagatellar♥ sa...

Såkalla "furuhelvete", e berre å begynne å male, so må en gjere det ferdig;-)

Å VÆRE STERK

Å være sterk er ikke å aldri falle, å alltid vite, å alltid kunne.
Å være sterk er ikke å å orke og le, å hoppe høyest eller ville mest.
Å være sterk er ikke å løfte tyngst, eller å alltid lykkes.
Å være sterk, er å se livet som det er, å akseptere dets kraft, og ta del i det.
Å være sterk er å falle til bunnen og slå seg hardt
- og komme tilbake.