mandag 15. september 2008


I dag har eg prøvt å være husmor, har faktisk vaska kjøkkenet - so no er der så koseleg at det faktisk var kjekt å lage middag. Skulla vel ha lagt ut bilde av kor fint der vart, men det får eg gjere ein annan dag. Ein får håpe og tru at det held seg ryddig iallefall nokre dagar...
No skal eg snart til å fare på klubb bort med Guro, det blir kjekt å få litt voksenkontakt å tyte litt med likesinna.

Ho hadde rett ho Tove frå bloggen Tankar frå ein kvardag, om at ein blir avhengig av å blogge, no går eg berre rundt med kameraet og lurer på kva eg skal ta bilde av og blogge om.

Ingen kommentarer:

Å VÆRE STERK

Å være sterk er ikke å aldri falle, å alltid vite, å alltid kunne.
Å være sterk er ikke å å orke og le, å hoppe høyest eller ville mest.
Å være sterk er ikke å løfte tyngst, eller å alltid lykkes.
Å være sterk, er å se livet som det er, å akseptere dets kraft, og ta del i det.
Å være sterk er å falle til bunnen og slå seg hardt
- og komme tilbake.