søndag 26. februar 2012

Huskeboka mi

Før jul, kom eg tilfeldigvis over ei side på det store internettet, der ein kunne bestille seg personlige alamnakkar.


På denne sida kan ein designe sin heilt spesielle almanakk. Du bestemmer sjølv fargar og design både på utsida og innsida. Du kan velge mellom mange ulike forsidedesign eller laste opp ditt heilt personlege bilete. Eg valgde ein av dei ferdige designa på utsida, og tilpassa innmaten til mitt behov. Her kan ein velge mellom ståande eller liggande daginndeling, ein kan velge om ein vil ha linjer, ruter eller blanke ark å skrive på i tillegg til mange andre kjekke og nyttinge og dels unyttinge ting.


Trur ikkje at eg hadde klart å halde orden på alt som skal skje i ei storfamilie, dersom eg ikkje hadde hatt denne boka å notere det ned i. Det er mykje som må planleggast og organiserast i ein heim med to skiftarbeidande foreldre og tre born. Logistikken er ikkje alltid like lett å få til, men vi klarer det på eit vis. Takka vere ei kjekke farmor og ei kjekk og tolmodig storesøster som trår til når kabalen ikkje går heilt opp.


Dersom du vil bestille deg ein slik liten sak kan du gå inn på http://www.personligalmanakk.com/NO/
og bestille deg ein, du treng ikkje vente til det blir eit nytt år, du bestemmer sjølv kva månad du vil skal vere startmånaden i almanakken din. Lykke til, eg er ivertfall veldig fornøgd med min.

Ha ein fin søndag alle saman!

Ingen kommentarer:

Å VÆRE STERK

Å være sterk er ikke å aldri falle, å alltid vite, å alltid kunne.
Å være sterk er ikke å å orke og le, å hoppe høyest eller ville mest.
Å være sterk er ikke å løfte tyngst, eller å alltid lykkes.
Å være sterk, er å se livet som det er, å akseptere dets kraft, og ta del i det.
Å være sterk er å falle til bunnen og slå seg hardt
- og komme tilbake.