lørdag 25. februar 2012

Et dukkehjem

Vi har ei søt lita dukkemamma i huset. Dukkene som kjem under Benedicte si beskyttande hand, lid inga naud. Dei blir kledde på etter alle kunsters reglar og passa godt på - heilt til noko anna fangar merksemda hennar, men i dag er det ein slik fin leike-med-dukker-dag, Eg har ofra stova, den har no blitt omgjort til eit einaste stort kaos av dukkekle og ei salig blanding med godt påkledde, halvnakne og nakne små dukker.


Det som er ekstra kjekt med alle desse dukkene, er at den flottaste av dei alle, har vore mi si, den har vore med på mang ei ferd og opplevd mykje opp gjennom åra, både saman med meg og Silje og no sist med Benedicte. Morfaren min døypte dukka til Ragna i si tid, og det heiter den sjølvsagt enda. Ragna har ei tvillingsøster også, den bur ein annan stad her i Ørsta, den heiter Tomesina.


Her er godaste Ragna-dukka mi. Benedicte har akkurat sunge godt natt song for henne, ikkje rart ho søv so trygt og godt.


Eit lite utvalg av dei heldige dukkene som får Benedicte si gode omsorg. Heldige er dei.


Antrekket til Benedicte er sjølvvalgt i dag vil eg tru. Eg har vore på jobb og då eg kom heim var ho lekkert antrukket i rosa bukse og knallraud fotalltrøye (fotballtrøya mistenker eg forresten pappaen for å ha leita fram), men plutseleg kom ho på kjolane sine igjen... då er det berre å vrenge av seg og få på seg finstasen.


Klart ei søt dukkemamma må ha på seg kjole og finsko.



Flotte jålesko, til ei lita jåledame som har reist på ferie med dukkene sine.




Sommarkjole, jålesko, smykker og tiara på plass. Trillekofferten står klar til å bli pakka full av dielige og lette sommarkle...

Ha ei fin helg alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Å VÆRE STERK

Å være sterk er ikke å aldri falle, å alltid vite, å alltid kunne.
Å være sterk er ikke å å orke og le, å hoppe høyest eller ville mest.
Å være sterk er ikke å løfte tyngst, eller å alltid lykkes.
Å være sterk, er å se livet som det er, å akseptere dets kraft, og ta del i det.
Å være sterk er å falle til bunnen og slå seg hardt
- og komme tilbake.