onsdag 22. februar 2012

Ei utfordring til meg sjølv

Eg har likt handarbeid så lenge eg kan hugse, strikking, brodering og no dei siste åra litt hekling, sjølv om heklinga eg har føre meg, er av enklaste sort, så har eg faktisk hekla både eit stort teppe og eit vognteppe.


Heilt sidan eg var lita jente, har eg alltid likt å brodere, har ikkje tal på kor mange dukar, bilder og adventskalendera eg har brodert, så no var eg klar for ei ny utfordring - brodere bunad!


Eg har lenge hatt lyst til å prøve meg på bunadsbrodering, men har ikkje heilt hatt trua på at eg skulle få det til, men no heiv eg meg ut i det, så får det briste eller bære - eg har i alle fall begynt, så får vi sjå kva tid den blir ferdig.

Det er Benedicte som blir den heldige eigaren. Vi har ein barnebunad frå sunnmøre som har vore min sin, men den er blitt ganske slitt, sidan det er mange som har brukt den opp gjennom åra. Den har blitt lagt opp og ned og ut og inn x antal gongar, så tidens tann har satt sitt preg på den.

Bunaden som eg broderar, er barnebunaden frå Ørsta. Trur neppe den blir ferdig til 17. mai - då må det i alle fall skje eit under, men til neste år skal den vere ferdig. Gleder meg til å sjå det ferdige resultatet, det er så fint med bunad på 17. mai og andre store festdagar.





Ha en fin dag alle saman!

Ingen kommentarer:

Å VÆRE STERK

Å være sterk er ikke å aldri falle, å alltid vite, å alltid kunne.
Å være sterk er ikke å å orke og le, å hoppe høyest eller ville mest.
Å være sterk er ikke å løfte tyngst, eller å alltid lykkes.
Å være sterk, er å se livet som det er, å akseptere dets kraft, og ta del i det.
Å være sterk er å falle til bunnen og slå seg hardt
- og komme tilbake.