onsdag 19. januar 2011

Tova ulltøfler og litt til

Tøflene er ferdig og tekne i bruk. Dei varmar godt og er deilige å ha på seg. Har fått nokre tilbakemeldingar på om eg vil dele oppskrifta, og det gjer eg gjerne.

Bruk tjukk ulltråd som kan tovast. Eg brukte alfa frå Sandnesgarn og pinna nr. 6.

Legg opp 27 maskar. Strikk fram og tilbake i 10 cm. Legg opp 3 maskar til slik at du har 30 maskar på pinnen, fordel desse på tre pinnar og strikk rundt i glattstrikk til heile arb. måler ca 20 cm (alt etter kor store føter du har).
Tåfelling: strikk 3 maskar, fell to - gjenta dette ut omgongen. strikk ein omg. utan felling. strikk 2 maskar, fell to - gjenta ut omgongen. Strikk ein omg. utan felling. Strikk 2 og 2 maskar saman ut omg. trekk tråden gjennom dei 9 maskane som står igjen.

Sy sammen bake ved helen og fest trådane, så er det berre å tove, eg heiv dei i vskemaskina på 60 grader.

Dette er kjempelett og sjølv far kunna sikkert klart det viss han hadde gidda å lært seg å strikke ;)


I går kunne eg ikkje dy meg, eg berre måtte kjøpe denne nydelege primulaen. Den står på kjøkkenbenken og minner meg om at det er ikkje lenge til vår. Snø- og sluddbygene står i kø inn fjorden i dag, og då er det godt å ha noko som kan minne oss på at våren ikkje er så altfor mange vekene unna.


Benedicte er ei skikkeleg jåle, så då ho oppdaga at eg hadde kjøpt eit nytt skjørt til henne - ja, då måtte det prøvast med ein gong. Skjørtet var fint det, men kanskje ikkje akkurat saman med raud genser og restevest.


Ha ein strålande dag!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Røvarkjøp er kjempekjekke å gjere!
Kanskje ej ska strikke mej noken slike! E so traudi å ha på sej lesta når man kan nesten stige sej nedi slike!

Tonje sa...

Thank you! Skal absolutt prøvast :)

Å VÆRE STERK

Å være sterk er ikke å aldri falle, å alltid vite, å alltid kunne.
Å være sterk er ikke å å orke og le, å hoppe høyest eller ville mest.
Å være sterk er ikke å løfte tyngst, eller å alltid lykkes.
Å være sterk, er å se livet som det er, å akseptere dets kraft, og ta del i det.
Å være sterk er å falle til bunnen og slå seg hardt
- og komme tilbake.