fredag 12. februar 2010

Kong Vinter


Kong Vinter er over oss med all si tyngd. Til stor glede for borna - og meg også for den del. Det er så reint og fint ute - måtte det vare.



Eg vil for all del ikkje ha meir snø no, men det hadde vore kjekt om den som allereie er her, kan få ligge ei stund til.



Det er noko magisk med snøen, alt blir liksom så stille ute, alle lydar blir dempa og det råder ei stillheit over bygda vår. Stillheita blir brota berre av ein og annan snøfres og snøplog som strevar med å få vekk all snøen. Det er ikkje berre berre å bli kvitt all denne snøen heller, kvar i alle dagar skal vi gjere av den. No er barane så høge at det nesten er uråd å bli kvitt snøen. Og tenk på alle dei stakars brøytemannane (og -damene) som gjer sitt ytterste for at alle vegar skal vere framkomelege til ei kvar tid. Dei er mine kvardagsheltar no desse snøfulle dagane (ja, Arild er sjølvsagt også helten min, han står opp grytidleg for å frese vegen slik at eg skal få kome meg på jobb om morgonane).

Eg tykkjer Anne Grethe Prøys sin song "Hele himmlen faller ned" beskriv korleis eg føler det når all dennne snøen lavar ned i store flokser. Alt går så langsomt liksom.

Her oppe i Grepalia har vi blitt velsigna med over ein meter med denne fantastiske snøen, Vi har faktisk måtta måka garasjetaket to gongar berre på nokre få veker. I dag har eg måka verandaen (er nesten ferdig, i allefall halvferdig), så i morgon har eg nok blitt kjend med nokre nye musklar.
Dette bildet er tatt før måkerunde nr. 1 av verandaen. I dag var der faktisk like mykje igjen. Rekkverket er til orientering 95 cm høgt.



I helga skal vi kose oss ute i snøen og lage snømann og snølykter.



... og der kom sola til Grepalia. Vi er utan sol i ca ein månad, frå begynnelsen av desember og til 6. januar. Kan tru det var godt å få sjå desse deilige solstrålane. No går det mot vår, sola er her lenger og lenger for kvar dag, og no varmar ho godt også, sjølv om det er flott når det er skikkeleg vinter, men eg kan ikkje nekte for at eg ser fram til varme og late sommardagar.


Ha en fin fredagskveld folkens!

Ingen kommentarer:

Å VÆRE STERK

Å være sterk er ikke å aldri falle, å alltid vite, å alltid kunne.
Å være sterk er ikke å å orke og le, å hoppe høyest eller ville mest.
Å være sterk er ikke å løfte tyngst, eller å alltid lykkes.
Å være sterk, er å se livet som det er, å akseptere dets kraft, og ta del i det.
Å være sterk er å falle til bunnen og slå seg hardt
- og komme tilbake.