lørdag 12. februar 2011

Laurdagspizza

Så var det laurdagskveld igjen. Vekene flyg avgarde og dagane går i eitt her i huset. Synest at det nettopp har vore helg, eg. Ja, ja vi får henge på karusellen så lenge vi klarer.

Tradisjonen tru, så er det pizza på menyen. Enkel, rask og god mat.




I kveld har eg stått for matlaginga aleine, eg hadde nok fått hjelp av ivrige barnehender dersom eg hadde spurt, men i kveld ville eg ha ei lita pause for meg sjølv på kjøkkenet.

Eg er den fødte Toro-kokk, så her brukar vi Toro si pizzadeig, synest faktisk den er bedre enn heimelaga   og så er det så snerte å berre tømme mjølblandinga i ein bakebolle og tilsetje vatn, knade litt - og vips så er deiga klar til heving, og eg kan lage pizzafyllet.




Fersk sopp og løk, er obligatorisk i min heimelaga pizza. Det blir liksom ikkje heimelaga  pizza utan desse ingrediensane.




Vi har ein liten kar her i huset, som er litt "enkel" i matvegen. Det er ikkje mykje som går gjennom nålauget der i garden, nei. So då blir det ein liten spesial-pizza, med kun ketchup og ost på. Det høyrest ganske kjedelig ut, men ser faktisk veldig godt ut når den er ferdig.

For å gjere litt ekstra stas på Joakim, brukar eg å lage pizzabokstavar. I dag vart det ein J.





Pizzaen for oss som likar litt anna enn ketchup og ost, ser ikkje så verst ut den heller. Når ein blandar den steikte soppen og løken, med Toro sitt pizzafyll og toppar det heile med Tine sin gode ost, så ser resultatet slik ut.



og, ja - det smakte nydeleg denne laurdagen også.





Ha ei fortsatt fin helg!

1 kommentar:

MissMette sa...

Titter innnom for å ønske deg en flott helg :) Pizza hos oss også, nydelig godt på en lørdagskveld :) Ha en flott søndag og morsdag, klem fra Mette

Å VÆRE STERK

Å være sterk er ikke å aldri falle, å alltid vite, å alltid kunne.
Å være sterk er ikke å å orke og le, å hoppe høyest eller ville mest.
Å være sterk er ikke å løfte tyngst, eller å alltid lykkes.
Å være sterk, er å se livet som det er, å akseptere dets kraft, og ta del i det.
Å være sterk er å falle til bunnen og slå seg hardt
- og komme tilbake.